PERHATIAN!!!

Assalamualaikum,

Kami di U Kids Mart dengan berbesar hati ingin menjemput pengunjung sekalian ke laman baru kami di www.ukidsmart.com. Laman www.ukidsmart.blogspot.com hanya akan dijadikan rujukan buat masa sekarang. Segala urusan jual beli dan pertanyaan boleh dilakukan di laman baru kami.

Terima kasih kerana setia bersama kami.






Ecwid

Followers

Thursday, April 28, 2011

CARTER`s & CK Romper (RM33/set)

Assalamualaikum,


Bersempena dengan bulan April dan Mei ini, saya sangat berbesar hati menawarkan penurunan harga untuk 2 favourite items yang saya sangat suka iaitu CARTER`S 5-in-1 Romper dan CK 3-in-1 Romper pada harga yang mampu milik...Kedua-dua produk ini sangat berbaloi jika anda memilikinya kerana ianya adalah daily wear yang sesuai dipakaikan pada anak-anak yang sedang membesar.  Saya sendiri telah merasainya, memakaikan Uwais dengan CARTER`S 5-in-1 Romper 9M dari umurnya 2 bulan sehingga kini usianya 7 bulan setengah.  Sangat berbaloi bukan? Jadi, apa tunggu lagi, milikinya sekarang kerana saya menawarkan antara harga yang terendah di pasaran.  Happy Shopping.

P/S: U KIDS mengenakan caj rata untuk kos penghantaran POSLAJU iaitu RM7 tidak mengira jumlah pesanan yang anda buat.  Sama ada sedikit atau banyak.  


No comments:

Post a Comment