PERHATIAN!!!

Assalamualaikum,

Kami di U Kids Mart dengan berbesar hati ingin menjemput pengunjung sekalian ke laman baru kami di www.ukidsmart.com. Laman www.ukidsmart.blogspot.com hanya akan dijadikan rujukan buat masa sekarang. Segala urusan jual beli dan pertanyaan boleh dilakukan di laman baru kami.

Terima kasih kerana setia bersama kami.






Ecwid

Followers

Wednesday, June 29, 2011

BABYLAND Cloth Diaper: 2nd Batch Order (29 Jun - 8 Julai)


Assalamualaikum,

U Kids mendapat banyak permintaan untuk cloth diaper babyland.  Oleh kerana itu, kami ingin buka sekali lagi tempahan kepada semua ahli keluarga, rakan taulan, ibu bapa serta para pelanggan sekalian.  Alhamdulillah, Allah izin kami jumpa juga dengan CD yang menggabungkan ciri-ciri yang kami inginkan.  Harga yang mampu milik dengan kualiti yang baik.  Mawaddah dan Hafiz benar-benar jatuh hati dengan CD Babyland ni.  Asalnya, kami guna jenama X & Y, tapi tak berapa puas hati walaupun masing-masing ada kelebihan tersendiri.  Akhirnya, ketemu jua CD yang menggabungkan kelebihan CD jenama X & Y...

Order ini dibuka selama seminggu, bermula dari 29 Jun sehingga 8 Julai.  Mawaddah harap kawan-kawan semua dapat buat tempahan awal ye (supaya Mawaddah tak kelam kabut macam 1st batch order dulu..hehe..salah sendiri..).  Harga masih seperti dahulu, RM22/pc.  Tentang bayaran, boleh runding.  Hanya bayar 60% dari jumlah keseluruhan untuk `secure booking`.  Selebihnya boleh dibayar bila barang dah sampai.  Kalau nak tunggu gaji bulan julai pun boleh juga.  Cuma bagitahu Mawaddah je ye.  InsyaAllah, Mawaddah faham.

Jika berminat, boleh buat order di U Kids.  Mawaddah dah upload dalam database, jadi kawan-kawan boleh add item ke shopping bag untuk permudahkan urusan..

Untuk tempahan kat link ni ye (klik di sini)

No comments:

Post a Comment