PERHATIAN!!!

Assalamualaikum,

Kami di U Kids Mart dengan berbesar hati ingin menjemput pengunjung sekalian ke laman baru kami di www.ukidsmart.com. Laman www.ukidsmart.blogspot.com hanya akan dijadikan rujukan buat masa sekarang. Segala urusan jual beli dan pertanyaan boleh dilakukan di laman baru kami.

Terima kasih kerana setia bersama kami.






Ecwid

Followers

Friday, July 15, 2011

Diskaun Hebat: Anda order, Saya beri diskaun, Anda Setuju & Proceed Order



Diskaun Hebat: Caranya? Mudah saja...Hanya ikut langkah-langkah di bawah:

  1. Anda order 
  2. Saya quote harga selepas diskaun
  3. Anda Setuju 
  4. Proceed Order & Payment



Hari ini, saya merasa amat gembira...Jika ada para pelanggan yang berminat dengan produk-produk di U Kids Mart, saya dengan berbesar hati nak beri diskaun yang hebat....

Just place order di http://ukidsmart.blogspot.com/ ...dan saya akan quote harga selepas diskaun....



Jika setuju, boleh proceed dgn payment ye (not applicable for babyland products)...

Cepat-cepat...Happy Hour....^__^

No comments:

Post a Comment