PERHATIAN!!!

Assalamualaikum,

Kami di U Kids Mart dengan berbesar hati ingin menjemput pengunjung sekalian ke laman baru kami di www.ukidsmart.com. Laman www.ukidsmart.blogspot.com hanya akan dijadikan rujukan buat masa sekarang. Segala urusan jual beli dan pertanyaan boleh dilakukan di laman baru kami.

Terima kasih kerana setia bersama kami.






Ecwid

Followers

Wednesday, September 14, 2011

FB U Kids Mart: CLOTH DIAPERS GIVEAWAY (14-15th Sep 2011)


Assalamualaikum,
Kepada semua pembaca blog `Buatmu Anakku’, sekarang ini sedang berlangsung `CLOTH DIAPERS GIVEAWAY `  di FB U Kids Mart…Abu `Ukasyah, Ummu `Ukasyah dan Uwais sangat berbesar hati menjemput anda semua utk join…

Giveaway ini akan berlangsung selama 2 hari...

Dua pakej hadiah berupa dua keping CD Coolababy Printed Snap+Velcro akan diberikan kepada 2 orang pemenang ye..Kalau ramai peserta, hadiah akan ditambah... Pemenang akan dipilih oleh Uwais al-Qarni...Macam cabutan bertuah..

Syarat-syarat penyertaan:
2) Komen di bawah banner giveaway di FB U Kids Mart (klik disini), "SAYA NAK CLOTH DIAPERS COOLABABY…..".. Sila sambung ayat itu ye..

Slogan yang paling kreatif juga akan mendapat hadiah dari U Kids Mart..

Senang kan..^__^

Pemenang akan diumumkan pada malam ini / esok hari..

Jom join our 1st Giveaway..

HAPPY CLOTH DIAPERING.. ^__^

Anda nak sertai? Jom lawati FB U Kids Mart....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete